Blogger Widgets

Window 7 loader

ဒီတစ္ခါ ကြ်န္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုး အတြက္ window loader ေဆာ့၀ဲေလး တင္ေပးလိုက္ပါတယ္....ဒါေလးက ဘယ္အခါ မွာ သံုးရသလဲ ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္ တို႔ ၀င္းဒိုး တင္ျပီး ရင္ တရား၀င္ သံုးခြင့္ျပဳတာက ရက္သံုးဆယ္ ဘဲ သံုးခြင့္ျပဳပါတယ္...တျခားႏိုင္ငံေတြမွာဆို၇င္ေတာ့ လိုင္စင္ ဗားရွင္း နဲ႔ ပိုက္ဆံ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေပးဝယ္ျပီး သံုးရပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္ တို႔လို ဖြံ႕ျဖိဳးဆဲ ႏိုင္ငံမ်ားကိုေတာ့ Microsoft က crack ေျဖျပီးသံုးခြင့္ေပးထားပါတယ္...ကဲ ခုဏ ကေျပာသလို ရက္ သံုးဆယ္ ဘဲ ေပးသံုးတဲ့ ၀င္းဒိုး ကို အျမဲတမ္းသံုးလို႔ရေအာင္ crack လုပ္ရပါတယ္ ။ ခု ကြ်န္ေတာ္ တင္ေပးတဲ့ ေဆာ့၀ဲ ေလးက အဲ့ဒီ crack ေလးပါဘဲ။ အဲ့ဒါေလးကို install လုပ္ ျပီး restart ခ်လိုက္တာနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ တို႔ ၀င္းဒိုး ကို အျမဲတမ္း မပ်က္မျခင္း ေပါ့ေလ...သံုးလို႔ရပါျပီ ။



0 comments: